Չալակը

Կարդա՛ Ստեփան Զորյանի «Չալանկը» պատմվածքը:

Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

հախուռն – անխորհուրդ կերպով կատարված, առանց կշռադատելու արված

չարդախ – սրահ

արխալուղ – տղամարդկանց և կանանց կարճ՝ մինչև ծնկները հասնող հագուստ

փեղկ – դռան պատուհանի ևն բացվող ու փակվող մասերից

թափանչա – ատրճանակ

Պատմվածքը կարդալուց հետո ի՞նչ իմացար շների մասին:

Շունը խելացի կենդանի է:

 

Շունը ամեն ինչ զգում է:

 

Ֆիլմը նայի՛ր, ապա ֆիլմի գլխավոր հերոսին՝ Խադիկոյին, համեմատի՛ր Չալանկի հետ:

Խատիկոն գալիս էր քոլեջի ուսուցչի մոտ

Չալանկը գալիս էր այն ժամանակ երբ ինչ-որ բան էր եղել:

Գտի՛ր նմանություններ և տարբերություններ այս երկու կերպարների միջև: Ո՞ր կերպարը ավելի շատ հավանեցիր: Տարբերվում էին, քանի որ Չալանկը սև էր, իսկ Խատիկոն նարնջագույն էր: Ես ավելի շատ հավանեցի Չալանկին:

Ո՞րն է քո սիրելի կենդանին: Ինչո՞ւ: Տանը ունե՞ս կենդանի կամ թռչուն: Պատմի՛ր նրա մասին: Իմ սիրելի կենդանին կարիճն է որովհետև ես կարիճի ամիս եմ ծնվել և այդ կենդանին ինձ շատ է դուր գալիս:

Այո ես տանը  պահում եմ կենդանի:

Այս ամենը ներկայացրո՛ւ բլոգումդ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով