Գնում եմ Մայր դպրոց

  • Իմ Հյուսիսը. Հյուսիսային դպրոցն ու ես

Ես Հյուսիսային դպրոցում շատ բան եմ սովորել և շատ եմ սիրել այն: Շատ հետաքրքիր է եղել:

  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները

Հյուսիսային դպրոց հրաշալիքները նրանում են, որ այս դպրոցում կա ընկերություն, բացատրություն, հավեսություն և այլ բաներ:

  • Մայր դպրոցն ու ես

Ես մայր դպրոցը ինձ թվում է լավ գիտեմ, բայց ինչքան խոր եմ գնում, այդքան ավելի շատ եմ իմանում տեղեր, նենց որ ես Մայր դպրոցին համարիա ծանոց չեմ:

  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից

Որ ես ավելի շատ և հետաքրքիր ընկենր կունենամ

  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը

Ես արդեն պատմել եմ դրա մասին «Մայր դպրոցն ու ես»-ում:

  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում

Մայր դպրոցի  Մարմարյա սրահը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով